ImageW dniu 06.06.2013 dr inż. Robert Sołtysiak na zaproszenie Kierownika Działu Konstrukcyjno-Technologicznego Pana Krzysztofa Pilarskiego, pracownika firmy Inter Metal w Inowrocławiu, brał udział w seminarium naukowym "Polska Wizja Zero 2013". Seminarium połączone z crash-testami zostało zorganizowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Instytut Badawczy Ochronnych Systemów, Stowarzyszenie Linia Życia i Grupę Saferoad, w skład której wchodzi firma Inter Metal. Tytuł seminarium nawiązuje do skandynawskiej wizji, zakładającej zmniejszenie w przyszłości liczby zabitych i ciężko rannych na drogach do zera.



W seminarium uczestniczyli studenci kierunku Mechanika i Budowa Maszyn Panowie Paweł Maćkowiak oraz Mateusz Ikert, którzy mieli okazję wzbogacić zdobytą na zajęciach wiedzę o niepowtarzalne wyniki crash-testów. Podczas seminarium przeprowadzono cztery crash-testy: test bariery Birsta1 z terminalem safeend stosowanej do rozdziału ruchu na drogach jednojezdniowych, test osłony/bariery PRIMUS chroniącej słup latarni, test słupa latarni typu high energy oraz test poduszki Crash Guard stosowanej na rozjazdach dróg.

W dniu 06.06.2013 dr inż. Robert Sołtysiak na zaproszenie Kierownika Działu Konstrukcyjno-Technologicznego Pana Krzysztofa Pilarskiego, pracownika firmy Inter Metal w Inowrocławiu, brał udział w seminarium naukowym "Polska Wizja Zero 2013". Seminarium połączone z crash-testami zostało zorganizowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Instytut Badawczy Ochronnych Systemów, Stowarzyszenie Linia Życia i Grupę Saferoad, w skład której wchodzi firma Inter Metal. Tytuł seminarium nawiązuje do skandynawskiej wizji, zakładającej zmniejszenie w przyszłości liczby zabitych i ciężko rannych na drogach do zera.W seminarium uczestniczyli studenci kierunku Mechanika i Budowa Maszyn Panowie Paweł Maćkowiak oraz Mateusz Ikert, którzy mieli okazję wzbogacić zdobytą na zajęciach wiedzę o niepowtarzalne wyniki crash-testów. Podczas seminarium przeprowadzono cztery crash-testy: test bariery Birsta1 z terminalem safeend stosowanej do rozdziału ruchu na drogach jednojezdniowych, test osłony/bariery PRIMUS chroniącej słup latarni, test słupa latarni typu high energy oraz test poduszki Crash Guard stosowanej na rozjazdach dróg.
(galeria)

Robert Sołtysiak